FANDOM

Micul Meu Ponei: Prietenia Este Magică este un desen animat bazat pe seria Hasbro My Little Pony. Serialul a fost premiat pe data de 10 octombrie 2010. A fost creat de Lauren Faust.

Seria o are în rol principal pe Twilight Sparkle, un unicorn. Ea a fost trimisă de Prințesa Celestia, conducătoarea Ecvestriei, în Ponyville, pentru a studia prietenia. Alături de dragonul ei, Spike, și de prietenele ei, curajoasa Rainbow Dash, fabuloasa Rarity, harnica Applejack, timida Fluttershy și vesela Pinkie Pie. Împreună, poneii trec prin aventuri, rezolvă problemele prieteniei și mai învață câte ceva despre magia ei.

Producție

Micul Meu Ponei: Prietenia Este Magică a fost creat de Lauren Faust, seria fiind parte din franciza My Little Pony, după ce Lisa Licht, una dintre producătorii executivi ai Hasbro Entertainment, a întrebat-o să creeze desenul animat. Seria este, în principal, pentru fetițele de 4-12 ani, dar printre fani se aflau mulți adulți.

Personaje

În serie există o mulțime de personaje.

.

Ponei

Personajele sunt, în principal, ponei. Personajele principale sunt ponei, la fel și cele secundare și de fundal. În timp ce crește, un ponei își câștigă semnul drăguț, acesta reprezentând destinul sau talenTtul acelui ponei.

Tipuri de ponei

În Ecvestria există trei tipuri de ponei:

  • Ponei de pământ (Earth ponies în original): Poneii de pământ sunt tipul de bază de ponei. Ei sunt cei care au dezvoltat Ponyville.
  • Pegasuși (Pegasus ponies în original): Pegasușii sunt ponei care au aripi și pot umbla pe nori. Ei controlează vremea.
  • Unicorni (Unicorns în original): Unicornii au un corn în vârful capului și pot face magie. Magia de bază este telekinezia.

În afară de cele trei tipuri de ponei, Prințesa Celestia, Prințesa Luna, Prințesa Cadance și, mai târziu, Twilight Sparkle au aripile unui pegasus și cornul unui unicorn. Acest tip de ponei se numește alicorn.

Mai multe lucruri în curând...

cornul unui unico. Acest tip de ponei este un rn

e

Also on FANDOM

Random Wiki